Theres A Grammelstorff

Alla inlägg under januari 2011

Av Theres - 24 januari 2011 16:26

pappsen ringde upp nyss och var nog lite kärrad över dagens pådrag I lilla Jät. . .


http://www.smp.se/nyheter/vaxjo/greps-efter-kaminstold(2255291).gm


tänk vad som kunde hänt. . .


Jag älskar min familj och skulle göra allt för dom!!!


Puss & Kram!!!

Av Theres - 18 januari 2011 14:55

Gabriel och jag har haft en bra träff på Bup :) nu har vi även haft en bra stund på Mc Donalds :) tänk att på lite kan göra så mycket. . . Gabriel ska tävla mot kräk-tanken så ska vi tillbaka och se vem som vann flest gånger :)Puss Puss

 
Av Theres - 10 januari 2011 15:00


nu vart det superlääänge sen jag bloggade :S


Gabriel har lagt till sig med en alldeles ny vana, köra ner sina fingrar i halsen så att han kräks!!! hipp hipp hurra!!!=NOT!!!


hur mycket orkar man som förälder. . .jag är nog väldigt nära svaret snart, knappt så att jag vill hämta honom i skolan för jag vet hur em kommer att bli, ett rent helvete. . .nu har han hållt ihop hela dagen i skolan och hoppas hoppas hoppas att han har ätit sin mat!!!


sjukt är det ju med att det ska gå ut över resten av killarna :( hoppas hoppas är väl det enda man kan göra antar jag. . .pust, stånk och stön vad trött man blir!!


hoppas hoppas hoppas även att BUP kanske vaknat idag, trodde ju att om man bad om hjälp så skulle man få det men tjii fick jag!!


jaja, iväg nu och hämta hem Gabriel, kanske det är en bättre dag idag!!!


Puss!!

Presentation


Theres heter jag. Jag bor i ett lagomt stort samhälle med min man, våra 5 barn och kanin och hund!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards