Theres A Grammelstorff

Alla inlägg under maj 2011

Av Theres - 30 maj 2011 08:12

denna vackra klocka fick jag av min familj igår :) Vi var även på kyrkogården och gav min älskade mamma blommor, saknar henne galet mycket!! Idag är Pär hemma också, armen är långt ifrån bra. . . Så han är på möte i skolan, utvärdering av åtgärdsprogrammet sen skrivs inte nästa förräns i början av hösten då det kan hända mycket under sommaren :) Men nu blir det snart en långrunda när Pär kommit hem. Puss Puss

 
Av Theres - 27 maj 2011 16:41

Har idag varit med Gabriel på Värendsvallen där han har testat på friidrott =)) Riktigt roligt, dom e ju superdiktiga!!!


Nu ligger han dock i soffan och har jätteont i magen, han hade det igår också. . . Var länge sen han hade det såhär, på G hela dagen och äter som vanligt sen framåt em/kvällen så får han dunderont i magen. . . Får la ringa någonstans imorgon och kolla upp det. . .


Ikväll blir det mamma/barn-MYS!!! Då pappa Pär är på myskväll med jobbet =)) Här ska det bli hamburgare och pommes till barnen och en goood sallad till mig =))


Puss!!!

Av Theres - 26 maj 2011 23:37

Nöjd med dagen, ligger jag nu och ska läsa lite innan jag somnar. Imorgon är en ny dag med nya äventyr :) Puss!!

 
Av Theres - 26 maj 2011 21:04

Härligt med en god sallad nu efter träning och dusch :)

 
Av Theres - 24 maj 2011 16:17

Dom sover som 2 stockar :)

 
Av Theres - 23 maj 2011 00:53

Är så jäkla nöjd!! Puss Puss nu väntar sängen på snart håret torkat :)

Av Theres - 22 maj 2011 22:29

provar min snygga hätta som jag ska ha medans Pär drar ut mitt har genom hålen :) :) :)

 
Av Theres - 22 maj 2011 22:18

Nu ska det tvättas ur :)

 
Ovido - Quiz & Flashcards