Theres A Grammelstorff

Alla inlägg under maj 2012

Av Theres - 31 maj 2012 21:53

Nu blir det lite tv till sen blir det sängen som gäller. . . Nu sover alla kidsen här så det gäller att njuta ;)


Zakarias är ledig imorgon och även Gabriel blir hemma. . . En pojk i klassen har visst sagt att barn med ADHD el.Tourettes är CP/Cp-skadade. . .detta har gnagt honom ett tag och nu har han berättat för oss så nu ska lärarinnan prata med klassen om vad olika diagnoser betyder. . . Hoppas det kan lugna sig då, han behöver lite lugn innan skolan börjar. . .

Det är svårt att veta när det hände eftersom när Gabriel är med om saker så tar det ca 2-3v innan han får fram det, det måste bearbetas först liksom. . .

Har nu tagit tag i boken Mr. Tourette och jag. . .svårt att läsa hela på en gång, måste pausa lite men vad mycket mer förståelse jag får när jag läser den. . .allt får liksom en mening med vad han gör =) och man får även se ljuset i tunneln, att det kommer bli lättare för honom att leva med det och han lär sig hantera det ännu mer än vad han gör ?= Vilken spännande resa vi får vara med om, tänk vilka erfarenheter vi ligger inne med nu ;) Helt fantastiskt!!


Nähepp lite HK nu innan sängen =)


Kramen   

Av Theres - 31 maj 2012 16:42

Har skjutit upp det ett par timmar nu så nu får jag la bita ihop och städa i soffan som Wilmer och hans tjeja haft mer än roligt i. . .


 


Kramen   

Av Theres - 31 maj 2012 14:46

Har haft en underbar morgon/fm med de absolut bästa!!!

Jonathan, Kim, Nadja och Nova =) MYS!!!


   

och titta vad jag och Kim köpte oss idag ;)

 

Nu ska jag röja lite, sen blir det lite soffmys innan Pär kommer hem och Gabriel ska på fotbollsträning =)


Kramen   

Av Theres - 31 maj 2012 07:18

 


Glömde ju min egna efterbild =)

Bjuder på den med alla utslag jag har i ansiktet. . .


Kramen   

Av Theres - 31 maj 2012 07:07

                                                                         


Så här dåg det ut, Lantrasparken, frisören, fotbollsträning och väldigt smutsiga fötter efter en dag i foppor ;)


Nu blir det att röja lite här, väcka Jonathan, få iväg killarna till skolan väcka Wilmer, leka lite med kompis, iväg på äventyr, lunch och hämta hem grabbarna och sen får vi kanske slappa lite för att ikväll e det fotbollsträning igen ;)


Kramen   

Av Theres - 30 maj 2012 09:45

 
Av Theres - 30 maj 2012 09:11

 
Av Theres - 30 maj 2012 08:09

Efter en j__ligt jobbig kväll och knacklig natt så har jag iaf skickat iväg killarna och nu ska jag göra mig och Wilmer redo för en fm på lantrasparken idag igen ;) MYS!!!

Sen vid 15 så är det klippning som står på schemat för mig, Gabriel & Zakarias =) Håller alla tummar för att det ska gå så smidigt som möjligt!!!


Nähepp, duschen kallar på mig ;) Moltas sover så det gäller att passa på. . .annars får det bli en bäbisdusch ;)


Kramen   

Ovido - Quiz & Flashcards