Theres A Grammelstorff

Alla inlägg under september 2012

Av Theres - 29 september 2012 08:21

 
Av Theres - 29 september 2012 08:17

Nu har han nog sovit EN hel natt på kanske 3 veckor, shit vad bortskämd man är! En tand har spruckit igenom men det är en framtand kvar :S den behöver INTE ta 3 veckor på sig! Just nu skulle jag ge mycket för en natt borta, för så störd är mhm hjärna att du spelar ingen roll vart jag sover i lägenheten, jag vaknar ändå! Sååå drygt!! Så här såg vi ut för en stund sen ;) men nu är alla gossarna uppe och snart vankas det frukost :) ska gå en runda med tändaren och tända ljusen först :) Kram på er!

 
Av Theres - 28 september 2012 23:34

Nu har alla gossarna sovit lääänge och nu är det min tur att krypa till kojs. Wilmer är lite orolig när han ska sova så jag har turen att gosa ner mig bredvid honom ikväll :) Nattisenkram på er!

 
Av Theres - 26 september 2012 22:16

Nu börjar snart film nummer 2. Har det mys med maken min. <3 Kram på er!!

 
Av Theres - 26 september 2012 03:53

När kom han? och var tog min plats vägen? Stora problem så här efter att jag varit uppe och gjort välling till Moltas som har ont i munnen och vaknar och hinner känna att det nog minsann visst var ganska länge sen han åt ;) Kram på er!

 
Av Theres - 25 september 2012 12:06

Kärlek <3

 
Av Theres - 24 september 2012 14:04

Lovdag=mys!

 
Av Theres - 22 september 2012 20:06

Lite kvällsmys med hela familjen är inte fel. Det är verkligen inte för ofta vi kan ha det men idag var alla på samma spår ;) Kram på er!!

 
Skapa flashcards