Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 13 januari 2017

Av Theres - 13 januari 2017 10:06

Go förmidda!

Min magen har gett upp!! Sagt upp sig!! Slutat fungera!!

Ett tag in i min sjukskrivning så fick jag Atarax för att få ner hjärtklappningen men ganska snart efter det så kom vi fram till att det inte räckte för att få mig att somna. Detta problem har nog alltid haft när jag tänker efter. Min hjärna kan liksom inte sluta snurra när jag väl ska slappna av. Hjärtat rusar och jag somnar framåt 5-tiden och sen ska kidsen upp idag 6, ja ni fattar ju att detta inte går ihop sig.
Nu för ett tag sen så fick jag en kraftig magkatarr men fick räddning med mediciner av en kompis. Sen dess har jag fortsatt med omeprazol och det har hjälpt. Glömde ta ett par dagar och då vart det kört!! Så nu i 2 dagar (3e idag) så är det igång igen och det tar ju ett par dagar innan medicinen hjälper. Hade även uvi för första gången i mitt liv men förstod ganska snabbt vad det var så köpte tranbärsdricka (enligt svärmor bästa hjälpen) och blev kvitt det! Trodde jag!!! Idag är det tillbaka!! Känns som att jag behöver kissa 1 liter minst och ut får jag trycka 5 droppar!!!??? Smärtan är ju galen!!
Bara att börja pimpla tranbärsdricka igen och ta alvedon så hoppas vi på det bästa ?
Agnes hade feber igår men är piggare idag igen. Moltas fick en ledig dag då pappan nu mera är på TC och jobbar som Gabriels resurs då dom visst inte alls hade löst den detaljen. Då han varit försvunnen i 4.5 timme i onsdags så fick det bli så här tills dom löst det!
Nu ska jag ta en liten banan och dricka lite grönt te.
Ha en så bra dag du kan?

Presentation


Theres heter jag. Jag bor i ett lagomt stort samhälle med min man, våra 5 barn och kanin och hund!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards