Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 16 januari 2017

Av Theres - 16 januari 2017 13:34

Flaggan i topp för det är måndag och kidsen är i skolan och på förskola!!
Pär har jobbat natt hela helgen så han sitter just nu och sover i fåtöljen.
Helgen började lite tufft med magkatarr och uvi men jag dricker fortfarande tranbärsdricka och c-vitamin och tar omeprazol så det känns okej?
Igår så gjorde jag mig en stooor kopp va choklad med grädde och minimaränger ? galet gott och avslappnande!!
Zakarias har kommit in i en jobbig period igen när han har jättesvårt att somna, kom upp vid 22 igår och då hade hans sår från skrifterna börjat vätska sig på 4 ställen så det var bara att lägga om. Hans vårta under foten var bättre ett tag sen blev den typ svart i mitten igen ? kan verkligen ingenting om vårtor så blir nog ett samtal till hans hudläkare!
Gabriel har varit hos svärföräldrarna över helgen, han brukar det när Pär jobbar hela helgen. Fantastisk med den avlastning?det är win win för alla har vi kommit fram till. Lite tufft på söndagarna när han kommit hem men men det blir kanske bättre det med.
Nästa måndag är det dags för läkarbesök och jag har redan börjat jaga upp mig!! Alltid lika rädd för att hon ska säga: Nu måste du börja jobba!! Fattar inte varför jag ska jaga upp mig så här, börjar bli bättre på att inte göra det men det är inte lätt!
jag har haft en jobbig period nu efter helgerna med att orka saker och sen skolan började (förra måndagen) så har jag sovit till ca 14 på dagen!!
Innan kunde jag inte sova alls! Jag sov ca 2-5 timmar/natt och kunde aldrig slappna av så detta är för mig ganska stort. Jag har fortfarande ganska svårt att slappna av och vara stilla i både kropp och själ men det tar sig sakta men säkert.
Nu ska jag försöka vila/sova lite innan Harry ska ha mat och promenad?

Började även planer för rumsbyten och sängbyggen ?

Ha det så bra ni kan och försök njuta av solen ?

Presentation


Theres heter jag. Jag bor i ett lagomt stort samhälle med min man, våra 5 barn och kanin och hund!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards