Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 2 februari 2017

Av Theres - 2 februari 2017 13:44

Har nu börjat på flyt. . .sjukt jobbigt, hungrig hela tiden, trött och kissar precis hela tiden.
Var hos min läkare den 23e och vart fortsatt sjukskriven tom slutet av mars. Skönt att veta att jag kanske kan få vila lite nu när lugnet börjar lägga sig lite iallafall.
G har fått den hjälp han behöver för att vara med på lektionerna. Dock har hans tics blivit fruktansvärda. Högljudd och han mår så dåligt så han fick vara hemma onsdag-fredag. Hoppas verkligen att det lugnar ner sig över helgen när han ska vara hos farmor och farfar. Han brukar vara där när Pär jobbar helg som lite avlastning för oss, helt fantastiskt!!
Z har det tufft i skolan och kämpar så!! Hemma har vi upptäckt en biverkning som både han och vi tycker är jobbigt, han är supergarg nästan hela tiden!!
Pratade med bup igår och berättade allt och hon lovade att ta tag i det men vi får väl se, har vi haft strul med medicinerna i snart 7 år så låter det ju för bra för att vara sant!
Annars rullar väl allting på, Wilmer ska till barnmottagningen för utprovning av sensorplatta till sängen.
M fick tillbaka sina provsvar att han inte är allergisk mot pälsdjur, kvalster eller pollen så det är ju skönt!
A, vi ska kontakta hennes barnläkare för att kolla upp hennes bula på läppen. Den blir inte ens lite bättre och nu har hon haft den i snart 6 månader. Förkylningsblåsor försvinner väl??
Jaja nu ska jag ta mig ner i källaren och hänga ännu en maskin tvätt, körde ca 20 maskiner i helgen!!!!! Och har kört 3-4 maskiner/dag sen dess. . .
Ha det gott nu!!
Bye!!

Här vaktar Harry!

Flyt. . .

Kul grej!

Matdagbok dårå. . .

Nu bor vi i källaren och JA vi ska måla taket vitt!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Theres heter jag. Jag bor i ett lagomt stort samhälle med min man, våra 5 barn och kanin och hund!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards