Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 11 januari 2017

Av Theres - 11 januari 2017 18:08

God kväll

Länge sen jag kikade in här.
Har hänt mycket sen sist, vi har fått en liten tös. Chockartat!! Efter 4 gossar får man inte en flicka?? Eller??
Agnes blev till slut namnet iallafall och hon är så lik sina 2 äldsta bröder så en liten np-utredning kommer det att göras då hon är äldre. Detta är inget som skrämmer oss utan bara ett konstaterande ?
Som vi alltid sagt om våra stora som har sina diagnoser så ändrar det inte barnet utan bara allas förstående och att dom får mer anpassning där det behövs, vilket skulle visa sig vara fruktansvärt men mer om det i ett annat inlägg.
Vi har flyttat till hus där vi får plats ?
Gabriel och Zakarias har varsitt rum och Wilmer och Moltas delar rum och lillsnäckan Agnes har eget rum! Vi har ett lagom stort sovrum ihop med vårt nyförvärv Harry som är en (enligt oss) lagom stor hund. Vi har ett alldeles för stort sovrum som vi inte vet vad vi ska göra med och gott om förvaring ?
Nytt är att jag är hemma, sjukskriven för utmattningssyndrom sen i maj -16.
jag försöker lära mig varva ner då min kropp alldeles för länge gått på högvarv. Jag försöker intala mig att jag är en stark människa.
Jag har börjat utöva yoga och mindfulness vilket är helt nytt för mig och det känns perfekt för mig just nu där jag befinner mig i livet.
Jag kämpar som aldrig förr för mina barns rättigheter!!
Känner att detta kan bli min slasktratt att ventilera allt som pågår i livet!

Hakuna matata!!

Presentation


Theres heter jag. Jag bor i ett lagomt stort samhälle med min man, våra 5 barn och kanin och hund!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards