Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 9 oktober 2012

Av Theres - 9 oktober 2012 22:44

Den här godingen ska jag krypa ner bredvid <3 Nattisen!

 
Av Theres - 9 oktober 2012 22:01

Ibland får jag meddelande som värmer in i hjärtat och idag fick jag just ett sådant av en kvinna som jag är vän med på facebook, som jag lärde känna medans jag jobbade som församlingsmedarbetare och jag frågade om jag fick lägga det här och det fick jag =)


Hej Theres!
Jag har läst ngr av dina blogginlägg där du berättar om dina pojkar som har ADHD. Jag tänker direkt att vilken tur de har som har en så medveten mamma! Vad bra att ni har kunnat ge dem möjligheten att komma hem efter skolan och ta det lugnt. Jag ser många barn som istället behöver vara timmar på ett överfyllt fritids där de bara misslyckas med sina relationer för att de faktiskt inte orkar vara där. Håller med dig om att det borde finnas en "avlösarservice" även här!!! Jag skickar ett stort gäng styrkekramar för att du ska orka fortsätta stötta dina killar!!!! /C


Nu ska jag krypa till kojs och läsa lite och drömma söta drömmar <3


Kram på er!!

Av Theres - 9 oktober 2012 18:27

                 


Förra veckan så bjöd Zakarias sin lillebror på en gratis klippning. . .vilket resulterade i en trimmning på det kortaste :S

Sen vart det lite bilder från melliset i helgen då vi vart sååå julgrötssugna så det fick det bli =)

Den sista lilla godingen är från vår shoppingtripp då lyckan var en fläderdryck <3


Kram på er!!

Av Theres - 9 oktober 2012 10:18

Jag och de 2 små gossarna hade en mysdag på stan i fredags =) Lite ficklampor, tändare och bla en jättefin mössa till Moltas blev det och självklart en tur till Mc för Wilmers skull <3

           


Fyndade även dessa korgar med lock till vår nya fina hylla som vi har i hallen, med en liten update av mig så vart det sketasnyggt jue ;) Ska bara inhandla en till svart lite korg att ha uppe, fick visst plats med 3 där =)


Gossarna fortsätter med sina tvång så idag ska jag och Grodfot prata om vad han gör, varför, och vad som händer om han inte gör det. . .lite spännande faktiskt och skrämmande. . .


Nu ska jag passa på att vila lite framför en film medans Moltas sover och de andra på på skola och förskola =)


Kram på er!!

Ovido - Quiz & Flashcards