Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 19 oktober 2012

Av Theres - 19 oktober 2012 12:45

Jag älskar min man. Denna hade han köpt till sin fryskyckling <3

Av Theres - 19 oktober 2012 03:04

Mitt dåliga samvete håller mig vaken! Moltas är inget fan av mat så ikväll när jag skulle ge kvällsmaten så kom jag på deo briljanta idéen att blanda i lite honung. Trots att jag kände på mig att jag inte borde göra det så blev lyckan över att han glatt smaskade i sig en stor burk mat utan minsta lilla knorr total. Kunde inte riktigt släppa det så när jag sen sökte på det på 1177 så blev det ett samtal först dit och sen till giftinfo. där vi fick reda på att vi ska ha koll på honom i 30 dagar för om han fick minsta lilla av 3 symtom så var det raka vägen in till akuten. Förstoppad, muskelsvaghet eller hängande ögonlock. Nästa gång ska jag lyssna på mina instinkter! Nu ska jag försöka sova lite iaf. Behöver jag säga att han ligger i vår säng i natt? Kram på er

Ovido - Quiz & Flashcards