Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 18 april 2012

Av Theres - 18 april 2012 11:50

Nu har det varit tyst i några dagar igen. . .Tja Zakarias vart prickig förra veckan med högsta sannolikhet vattkoppor för andra gången i sitt liv, då har vi testat det med, nu vart det ju rätt skönt att han inte har samma känsel som andra så det kliade inte så värst o gick över fort ;) men iförgår fick han helt nya prickar. . .hmm, de ser inte alls ut som de förra och dessa tycker han kliar så då vill jag inte veta vad en annan hade tyckt om det :S


Moltas var på Neo och tog sista provet och vi vart utskrivna nu!!! JIPPI!!!


Gabriel var o träffade den nya läkaren vi ska ha på Bup och han var kanon så här första gången vi träffade honom iaf, snart e det Zakarias tur att träffa honom =)


Wilmer har fortfarande strul med magen. . .ska ringa sen å se om dom kan ta lite allergiprover på honom, så här kan han ju inte ha det. . .


Snart kommer det bilder med men den som väntar på något gott ;)


Kramen   

Presentation


Theres heter jag. Jag bor i ett lagomt stort samhälle med min man, våra 5 barn och kanin och hund!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards