Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 26 april 2012

Av Theres - 26 april 2012 20:34

Jag bara älskar Pärs kommentar från i måndags "Jag älskar när det luktar stock!!" hahaha det körde förbi en maskin med nynerhuggna träd ;) Underbart!


Idag har vi varit på Café Trollkvarnen o fikat jag, Pär, Wilmer & Moltas, Sara och Olle kom dit också supertrevligt vart det!!! Vi tog även med oss lunch hem, jag och Wilmer delade på det goda som fanns i lådan, helt perfekt för oss två =)


Gabriel får Atarax nu och det funkar verkligen kanon, han mår lite illa direkt efter men han somnar sååå gott och nu vet vi knappt när han somnade så gott. . .


Zakarias ska snart träffa Dr. på Bupoch då får vi se vad han har att säga om medicinen för som det är nu så ser vi inte mycket effekt av den verken god eller dålig. . .hoppas den kan funka även för honom, mindre krypningar i kroppen och mindre tics. . .


Moltas var på Bvc och träffade Dr. där och minsann så vägde  gossen över 5 kg =) lille gossen  har växt te sig =)


Nu blir det soffhäng med Pärsing och Moltas , Svante ligger på golvet och myser han me =)


Kramen   

Presentation


Theres heter jag. Jag bor i ett lagomt stort samhälle med min man, våra 5 barn och kanin och hund!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards