Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Theres - 23 februari 2011 10:23

Sitter nu, andra dagen på sportlovet och myser med Zakarias i soffan framför Star Wars 6. Han och Wilmer har hostat ikapp i natt. . . Wilmer sover och Gabriel är med farmor och farfar i stan och hämtar kusinen, dom ska sova över farmor och farfar. Gabriel har äntligen fått en ny läkare på Bup som är helt underbar!! Vi har även höjt dosen förra helgen, sover kortare nattsömn, drömmer mycket och blir jättelätt jätteledsen och arg, har inte märkt nån skillnad med ticsen. Får nog höja en runda till :) bara han mår bättre av den så är det ju värt det. Han äter lika som han gjorde innan, skillnaden är att han inte gillar en del mat som han gillade innan men smaklökarna kunde ju förändras så jaja. . . Nu ska jag mysa ner mig i soffan med Zakarias :)

Puss

Presentation


Theres heter jag. Jag bor i ett lagomt stort samhälle med min man, våra 5 barn och kanin och hund!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards