Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 25 februari 2011

Av Theres - 25 februari 2011 22:49

Wilmer och Svante har gosat för sullt idag =)) Bästa polarna!!! Lönade att ha minstingen med sig när man hämtade honom ;)))


Idag har Zakarias och jag varit på kirurgen och fått veta att han ska opereras inom det närmsta, gossen!! Glömde prata med dom dock om den lilla saken att han med allra störta sannolikhet har Adhd. . . Och han skulle vara stilla i 3-4 dagar efter op. . . Får ringa och kolla hur noga det är med vila och stygnen som bli i den lilla ljumsken. . . Finns inte en möjlighet att han kan vara stilla sååå lääänge. . .hmm. . .lite lugnande kanske vore på sin plats, iaf tills det läker :))


Sen var vi på bokrean och fyndade LasseMaja i massor till Gabriel och Hello Kitty-pennor till Zakarias :) Wilmer blev utan med lika glad för det =))


Imorgon bär det av med svärfar, Pär och Zakarias till Ikea Älmhult!!! Underbart att äntligen få lite ordning i lägenheten men nu har vi en lösning på rumsfördelningen iaf =)) Bilder kommer senare =))


Kramen    

Presentation


Theres heter jag. Jag bor i ett lagomt stort samhälle med min man, våra 5 barn och kanin och hund!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards