Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 28 februari 2011

Av Theres - 28 februari 2011 10:38

Har kikat runt på lite bloggar och fastnade på Madeleine Ilmruds blogg =)) kan känna lite avund på alla barnen och vilket jobb dom gör!!! All heder åt dom =)

Där risade hon Katrin Zytomierska, jag rusade till hennes blogg och man blir bara matt när man läser att dom följer Anna Whalgrens "metoder" för att få gossen att sova hela natten. . . Att trycka ner bebisen på mage, hålla fast huvudet med ena handen och "buffra" (slå) bebisen i rumpan verkar i mina ögon som ett övergrepp.

Här har killarna varit skrika ne de var riktigt små som tydligen många barn är som får diagnosen ADHD senare. . . Men det har vi efter vår bästa förmåga löst med närhet och kärlek    och dom sover hela nätterna alla 3!! Men det e ju något man få kämpa för, inget som kommer gratis för att man önskar. . .

Vi har alltid lagt dom i sina sängar vid läggdags och inte gjort annat än att förväntat oss att dom ska somna själva :)) det har funkat för oss.

En jättestor detalj dom missar som följer Anna Whalgren är att alla barn inte är stöpta i samma form. . .vilket är väldigt lustigt med tanke på att hon själv har 9 barn hmm. . . .


Vi kommer iaf köra på i samma anda som vi börjat i och hoppas på att dom överlever ändå ;)) haha med kärlek och närhet!!


Kram kram!!

Presentation


Theres heter jag. Jag bor i ett lagomt stort samhälle med min man, våra 5 barn och kanin och hund!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards