Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 10 maj 2011

Av Theres - 10 maj 2011 21:43

Satte mig nyduschad efter en supertrevlig kvällsprommis med Sofie och bara myser framför tvn =)


Började dagen med att lämna de stora killarna på dagis/skola, sen gick jag med Wilmer i vagnen en lååång power =)) tyckte jag tills jag insåg att den bara tagit mig 50 min :(( jaja nån dagska jag hitta en låång runda =)) som tar minst 1h. . .


När jag hämtade idag så hade jag med mig 2 extrabarn, eftersom dom lekte så bra passade jag och Wilmer på att baka scones och sockerkaka till mellis =)) gottisen var det. . .


Sen har kvällen gått i ett, hoppas natten blir lugn och att Wilmer inte får för sig att han ska sova bredvid mig igen. . .

Nu blir det sängen så jag orkar med morgondagen =))


Nattisen alla!!

Av Theres - 10 maj 2011 12:31

Att dyrka solen :)

Ovido - Quiz & Flashcards