Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 16 maj 2011

Av Theres - 16 maj 2011 16:19

http://blogg.mama.nu/lailas-blogg/2011/05/15/var-gar-gransen/#comments


Jag har lärt mig att aldrig dömma någon utifrån det man ser på 5 min, om ens det. . .


Kram!!


Nu ska jag iväg och träna snart så ska fixa vatten å skor å annat man kan behöva =))

Av Theres - 16 maj 2011 11:38

Svårt var det i fredags när Gabriel fick vara hemma pga att han vart krasslig, då märks det väldigt väl att våra barn inte är några spontana fantaster utan att det ska vara rutiner 7.00-20.00 =))

Känns lite jobbigt att man sällan kan hitta på något som inte står med på Tavlan. . .Visst kan jag springa till vc med lillebror men inga större saker som kan medföra något uns stress, hemska tanke. . . Ibland skulle man vilja kunna ta bussen på em in till stan för att köpa ett par stövlar eller nåt sånt men det går verkligen inte. . .

Allt måste planeras, och jag måste packa massa innan vi åker iväg på sånna saker =) *Mellis till alla pojkarna

*Extrakläder för alla typer av "olyckor"

*Första hjälpen-kitet

*Blöjor

*Våtservetter

*Vattenflaskor/mugg

*Liten pet-flaska

*Avstånsalarmet (ska skaffa ett, kanske två, till)

*Plånbok

mm

mm

mm

 =))

Jaja en dag kan jag det =)) Snart är dom stora och jag saknar det lilla =))


Puss mammas hjärtan!! 


Ovido - Quiz & Flashcards