Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 13 maj 2011

Av Theres - 13 maj 2011 18:15

Upptäckte just att jag glömt ge pojkarna sina mediciner idag!!!

Tycker dom varit uppspelta och allmänt oregerliga idag. . .när jag skulle leta fram nån god krydda till älggrytan så upptäckte jag Gabriels dosett och klick sa det i huvudet på mig. . .

Började lipa och känner mig just som världens sämsta förälder!!!!

Blir det som att börja om nu??

Kommer Gabriel få ångest nu??

Zakarias som hade en inkörning på 3 månader. . .

Gabriel som mår skit annars. . .

Jag mår som jag förtjänar just nu!!!




Av Theres - 13 maj 2011 12:07

Idag när Gabriel vaknade så vart han jätte hes och hängig så han fick en fridag =)


Jag och Zakarias har varit på info.möte inför Myran till hösten. . .jag och de andra föräldrarna satt vid ett bord och drak ett glas saft medans barnen lekte i det andra rummet =))

Gabriel passade Wilmer, vilket gick galant!! Han är världens bästa storebror!!!

Efter det sä följde Zakarais med en kompis hem och jag fick vandra hem själv=LYX =))


Nu sitter Wilmer och Gabriel och badar medans jag förbereder lunchen, kyckling och pommes och sallad =)) MUMS!!


CYA!!


Ovido - Quiz & Flashcards