Theres A Grammelstorff

Alla inlägg under april 2012

Av Theres - 13 april 2012 08:03

120316 föddes väärldens finaste Moltas till vår familj =) på sin gamlamormors födelsedag =)


Vi åkte in och jag fick en kateterballong men hur mycket jag än gick runt så fick dom sätta dropp vid 14.30 och då satte det fart ordentligt ;) jag stod upp och dansade och sjöng till gold på radion fram till 8 cm då jag fick paniksmärtan och jag var tvungen att ligga i sängen,Moltas hämtae sig dåligt efter värkarna och jag blev av med lustgasen som byttes till syrgas istället. . . Jag var inte helt öppen när dom ber mig att krysta annars skulle läkaren som nu stod bredvid sängen sätta sugklocka. . .Nej jä_lar tänkte jag och krystade för kung och fosterland och 19.26 föddes då Moltas Grammelstorff <3

Bilder kommer senare när jag orkar ladda ner dom från mobilen. . .


Han vart som de andra gul men vi åkte hem eftersom han vaknade och åt som han skulle. . .och han låg under solvärdet. . .

Måndagen den 19e åkte vi hem och vilken underbar känsla det var att få komma hem och sköta allt som man själv vill =)

Veckan efter på tisdagen den 27e så upptäcker jag en knöl på hans högra nyckelben och säger till Pär att vi får ringa in och be dom bekräfta att det är brutet. . .kl 15 får vi komma in och dom bekräftar det och tar även ett billy-prov mene vi får åka hem eftersom han är så pigg. . .kl 21.30 ringe läkaren som beställde provet och säger att vi måste åka in för att han måste sola, så vid 22.30 ringde vi på dörren till Avd 10 på sjukan. . .på fredagen hade hans värden varit stabila i ett dygn och vi får åka hem =) På dagen börjar Zakarias kräkas och håller på till kl.20 men sen blir ingen mer sjuk eller nåt så vem vet vad han hade fått i sig. . .

Veckan efter så e det påsklov och på torsdagen åker vi till Jät för att mysa och vara ute myc helt underbart vart det!!

och nu till denna veckan, Gabriel vart i skolan på måndag då dom valde att ha vikarie (som han känner) och läraren sitter i rummet bredvid. . .han fick välja om han ville ha pause och vi är tillbaka på ruta ett. . .så nu ska vi ha möte nästa vecka och han har varit hemma hela veckan. . .Zakarias upptäckte vi prickar på i onsdagskväll och det visade sig att han har en andra omgång vattkoppor. . . Så helgen är räddad ;)

Wilmer han har konstant ont i sin mage men dom tjatar om att kosten kommer att vända det. . .men hur länge ska en lite gosse ha ont i magen????


Nu vill Moltas ha mat så nu drar dagen igång =)


kramen   

Presentation


Theres heter jag. Jag bor i ett lagomt stort samhälle med min man, våra 5 barn och kanin och hund!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards