Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 5 april 2011

Av Theres - 5 april 2011 16:58

Ja det går ju fortare om man e magsjuk det kan man ju inte neka men så tråkigt det är när man är det för 3e gången. . .kunde jag hoppat över kan jag säga.


Killarna har skött sig hyfsat på fm och hjälpt mig och passa minihopp medans jag sov av mig det värsta :)

Men shit vad Gabriel har krabbat idag. . .Först så puttade han Zakarias som trillade med örat mot en vass kant på byrån. . .så nu är hans övre del av örat svullet och set något lustigt ut. . . Efter melliset så ville dom gå ut men jag tror inte de hann vara ute i 5 min förräs Zakarias kom in och skrek och var helt förstörd IGEN, då hade Gabriel slagit honom över ryggen med en bandyklubba "för han lysnade ju inte på mig." Medans vi stod där i dörren och diskuterade (skrek åt varandra) så cyklade klart en av Ingelstads innegäng förbi så nu vet trlogtvis halva Ingelstad om detta. . .

Tänk att människor kan ha så mycket fritid att man måste lägga sig i andras liv och sprida det vidare. . . Skönt att veta att vi aldrig kommer att ha så mycket fritid utan att vi kan fylla det med viktigare saker som får oss att må bra istället för att stjälpa andra. . .


Nu ska jag lägga mig en stund medans Pär e i affen med Gabriel (han skulle luska lite i vad som har gjort honom så arg på sista tiden) och Za spelar Ds och Wilmer kikar på Alla vi barn i Bullerbyn <3


Kram <3

Av Theres - 5 april 2011 13:26

Wilmergos! Han vill inte somna själv. . . Hoppas han blir frisk snart. Puss plutten!

Ovido - Quiz & Flashcards