Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 11 april 2011

Av Theres - 11 april 2011 22:29

Att somna när "mamma" gett mig massage!

Av Theres - 11 april 2011 19:32

sluta nu. . .

gör inte så. . .

varför gör du så. . .

hur tänkte du nu. . .

varför lyssnar du inte. . .

klättra ner därifrån. . .

sluta hoppa. . .

banka inte så. . .

sluta. . .

gör som jag säger. . .

kan du hjälpa mamma nu. . .

snälla gör inte så. . .

tack för att du lyssnade nu. . .

SLUTA!!!

kan du komma nu. . .

nu har vi lite bråttom. . .

kan du skynda dig lite. . .

nu är vi sena, igen. . .

gå inte där. . .

kan du gå bredvid mamma. . .

snälla jag ber dig. . .

nu har sagt till dig (x) gånger. . .

SLÄPP!!!

man får inte göra så. . .

kom nu. . .

nej gör inte så. . .

man får inte plocka dom blommorna. . .

kan du sluta nu tror du. . .

nu vill jag att du lyssnar på mig. . .

jag lyssnar inte på dig om du inte lyssnar på mig. . .

nu rör inte ni varandra. . .

prata inte med varandra nu. . .

slå inte din. . .

man får inte slåss. . .

kan du låta bli att. . .

försöka vara lite stillare. . .

kan du sitta på rumpan. . .

nu ligger du i din säng. . .

nu ställer jag timstocken. . .

AAAAAARRRRRRRRGGGGGGGGGGHHHHHHHHHH!!!!!!!!

mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma

osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv


ville bara säga det. . . .




PUSS!!!!!

Av Theres - 11 april 2011 13:50

Pärs köttfärssås med spenatpasta och blomkål =)

Av Theres - 11 april 2011 07:41

Lycka är att titta på Lotta!

Ovido - Quiz & Flashcards