Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 8 april 2011

Av Theres - 8 april 2011 23:52

 


. . .dit igen =))


Sitter här i mörkret och filosoferar lite. . .ska nog ställa klockan imon så jag kan komma upp och träna innan vi ska iväg, träning att räfsa löv iofs men jag lär jaga kidsen om jag gissar rätt ;)

Imorgon tänkte jag att Gabriel och jag ska jogga en runda i Jät, jag ska testa mig men bäst att ta med puffaren också =)) kände det i förgår när jag bara joggade runt dammen. . .hmm undrar om man kna komma förbi det. . .får väl gå till "veterinärerna" annars och be om lite hjälp. . .


Gabriel är ledsen och arg och donar mest hela tiden nu tycker jag. . .hoppas det lägger sig nu när vi ska iväg. . .skönt att åka till Jät där alla accepterar honom som han är och inte lägger sig i HELA tiden. . .han har det jobbigt som det är. . .


Nu ska jag kika färdigt på filmen och sen blir det sängen för imon bär det iväg redan vid 8!!!


Puss på er där ute =))   

Av Theres - 8 april 2011 10:47

Fam.Gs sång:


A D H D tjalalalala, A D H D tjalalalalala å så lite TOURETTES


hahaha så roligt man kan ha. . . Idag är vi lättroade tydligen =))


Gabriel var hemma hos farmor igår och idag är det mycket tics igen. . .men vi fick vila våra öron lite iaf. . .


Snart verkar det vankas höjning av Stratteran igen, få väl se om det kan hjälpa. . . Lustigt det där att ångesten och viljan att skada sig själv hänger ihop med ticsen, hmm. . .men så länge det är lugnt med ticsen så är det lugnt överlag. . .fasar förett hysteriskt kalas igen. . .hur ska man göra då, man kan ju inte stanna hemma med bara honom då blir han ju skitledsen för att bara han får stanna hemma och stannar alla hemma så är det ju synd om dom som inte får gå bara för att han har sina bekymmer. . . Får grumma vidare på det ett tag. . .

Tänk om man kunde få Pärs släkt att fira lika lugnt som vi gör på min sida så hade vi inte haft några bekymmer. . .


Jaja grunna vidare på det. . .


Pussen igen ;))

Av Theres - 8 april 2011 10:04


Sååå jäkla coolt!!!!!


Att man kan minska så mycket på bara 1v, 19% av det jag vill gå ner så nu e det bara 81% kvar ;)). . .trodde inte det var möjligt och då har jag ändå inte försakat något utan ätit allt fast inte lika mycket. . .=))


Det jobbigaste har varit att "bara" äta 1 portion men nu har jag vant mig. . .tog ett tag men nu så =)) Nu kan jag märka om jag ätit för lite istället för att bara trycka ner maten. . . Halva tallriken ful med grönsaker och det är det jag fyller på om jag ska ha mer av något. . . Älskar Icas färdiga salladspåsar!!!!


Bästa, snabba lunch-tipset: Varma koppen och kokt blomkål, surdegsmacka med keso, sallad och nån grönsak på. SUPERGOTT!!!! och mättande. . .


Nu blir det träning för mig framför BL USA kan inte bli bättre =))


Puss!!

Av Theres - 8 april 2011 09:20

Efter en grym natt så bjöd dom på en underbar sovmorgon =) nu blir det frukost sen träning!

Ovido - Quiz & Flashcards