Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 13 april 2011

Av Theres - 13 april 2011 21:49


Idag har Zakarias blivit kallad "jävelunge" inte mindre än 4 ggr av sin käre storebror. . .och man säger samma sk varje gång. . .man hotar. . .man mutar. . .och man kommer precis INGENSTANS!!! Jaja jag vet att ahn inte kan hjälpa det men som sagt det är en anledning att ha dignoser men ingen ursäkt. . .

Just nu är det jäkligt drygt och tungt. . .han är just nu vedervärdig. . .


Zakarias tjurar och tjurar och så lipar han där emellan. . . Idag i simhallen så var jag inte på plats på sekunden när dom slutade och när jag såg mig omkring så var han ingenstans och ingen av ledarna visste var han var, "för vi kan inte hålla ögonen på honom hela tiden när vi har 10 barn i gruppen och det finns 10 föräldrar som vill ställa frågor" Det är mitt barn dom pratar om!!!!! Vilka fan tror dom att dom är??? Om det skulle hända något under tiden ska jag inte kunna lita på att dom har koll på honom eller hittar någon honom när simhallen stänger eller?? Då ska tilläggas att detta är andra gången det händer. . .


Nu e jag rackarns tröttisen så nu blir det att krypa ner bredvid en lite liten kamin =))


Kramen!!


Av Theres - 13 april 2011 14:19

Att ha feber! (igen)

Ovido - Quiz & Flashcards