Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 9 mars 2012

Av Theres - 9 mars 2012 10:58

Detta inlägg tillägnas en läsare som bekymmrar sig för att vi inte hinner med Svante och hans klor. . .


Idag har vi klippt klorna, rengjort hans öron och badat honom (som vi gör var 3e v ungefär) beroende på väder och vind för annars kan det bli oftare. . .


     

och nu ska vi snart ut och gå när vi hämtar hem Gabriel från skolan hela familjen och då blir det nog en tur i skogen också. . .


Hoppas jag har svarat på frågorna som du hade.


Kramen   

Av Theres - 9 mars 2012 09:48

Länge sen sist nu. . . Pär kom hem oc hade ont i övre delen av låret i onsdags förra veckan men jaja tänkte la inte mer på det förräns han kom hem i torsdags och hade jätteont hela kvällen. . . Jag åkte ändå till Ullared för att komma iväg lite själv innan bäbisen kommer och för att jag verkligen behövde komma iväg lite =))


2 helt underbara dagar i Ullared med bästa syster yster och Camilla så bar det av hemåt =))  i en något välpackad bil

 

 

Många skratt och kissturer senare kunde vi ta oss hemåt, 3 galna mammor som hade underbart roligt!!!


När jag kommer hem så haltar Pär fortfarande så på måndagen vart det en tur te Vc och akuten där dom konstaterar att han hade en inflammation i höftböjaren så nu knaprar han 21 piller/dag men nu år han bättre så hoppas det håller i sig =)


I måndags vart jag även till Bmm för kontroll av 4an <3 allt vart bra och jag fick en ny tid te måndag då det ska bli hinnsvepning och få en tid till igångsättning =)) Spännande!!

Där hittade jag det jag redan visste men var tvungen att skicka hem till Pärsing =)

 

Hejja FK!!!


Igår fick jag även se vad min kära syster hade råkat ut för på onsdagskvällen, tur att vi har en underbar

skyddsängel   

 


Kramen   

Presentation


Theres heter jag. Jag bor i ett lagomt stort samhälle med min man, våra 5 barn och kanin och hund!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards