Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 14 mars 2012

Av Theres - 14 mars 2012 15:14

I all hast kom vi iväg till Små & stora, jag och Mlime =))

 


Wilmer må vara äldst men det e bara han som ligger under "tältet" och myser när vi sjunger =)      


Sen gick vi en runda på kyrkogården, helt underbart fint nu när våren är här =)   


och sen lekte vi en låång stund på Myrans gård =))  

        


Hann inte med riktigt när han åkte ner. . .hala byxor det där hahaha      


Eftersom Gabriel mått lite knasigt sista tiden så kollade jag till honom för att se om han orkade med sista lektionen men han valde att följa med hem, såå här glad kan man bli då =))   


Väl hemma så sover Wilmer i vagnen och killarna myser framför Nanny McPhee och jösses vad han ticsar =))


Kramen    

Av Theres - 14 mars 2012 08:18

Inser att jag kommer sakna det =))


Denna salva gör att jag kan sova någelunda om nätterna, så idag började vi dagen med den också =))


 


I natt kom Wilmer in och ville mysa ;)) 


En morgon med fil innebär inga bråk med Zakarias =)  


Detta gör Wilmer varje gång han ska få välling =)) "Var är Wilmer?" "Under händerna!" hahaha Jag gömde mig under pappas täcke varje morgon när jag var lite medans mamma gjorde min välling, tänk att man kommer ihåg vissa saker så starkt =)     


Lite tv-mys hinner man med innan kläderna ska på =)    


Påklädning i vår oerhört trånga hall =)) Så därför får man klä på sig i trappan. . .  

      


Redo för en dag i skolan =)  


och iväg det bär . . .   


Nu ska Wilmer och jag äta frukost och se på Polarexpressen tydligen =) haha alltid trevligt med en mysig julfilm =)


Kramen   

Presentation


Theres heter jag. Jag bor i ett lagomt stort samhälle med min man, våra 5 barn och kanin och hund!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards