Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 10 mars 2012

Av Theres - 10 mars 2012 14:02

Morgondagens födelsedagskort är också färdiga =)) Sååå roligt att pyssla lite. . .


       


Nu är Pärsing på väg att hämta hem Zakarias som varit iväg på discofest =)

Sen börjar lördagsmyset. . .haha näpp, vi ska bygga spjälsäng och bädda den och plocka in i ett nymålat skötbord =) Ska bli skönt att äntligen få det lite färdigt inför kommande. . .


Kramen   

Av Theres - 10 mars 2012 12:07

               

Man måste älska GeKås     denna köpte jag för endast 99:-!!!


 

TupperWare är inte fel dom heller ;)


Nu ska jag göra morgondagens födelsedagskort =) när allt redan är framme. . .


Kramen   

Av Theres - 10 mars 2012 10:07

 


Kramen   

Av Theres - 10 mars 2012 07:25

Igår vart killarna för första gången på simskola =) Dom vart helt galet lyckiga efteråt och längtar redan till nästa fredag då dom ska dit igen =)) Pär och världens bästa Jonathan var med dom, dom hade lyssnat exemplariskt och när Pär pratade med simlärarna så hade dom inte märkt av deras diagnoser!!! Medicinen fungerar, vilket kvitto!!! Fantastiskt!!


När dom kom hem så hade vi taco-mys och efter det så hade killarna film-mys i vår säng medans vi fick göra det roliga som att plocka undan efter käket haha. . .

Gabriel och jag delade säng i natt, han har önskat det sååå länge nu men jag har inte varit på topp direkt men nu så =)


Just nu sitter jag och kikar på Postis Per med Wilmer som precis slukat första flaskan välling och Zakarias kom precis ut och kröp ner under filten han med =)


Snart dags för lite frukost för sen ska jag och Zakarias planera vad han ska ha för kläder och frisyr när han ska på kalas vid 12 =) Lycklig han är!! Bild på honom kommer senare ;)



Kramen   

Presentation


Theres heter jag. Jag bor i ett lagomt stort samhälle med min man, våra 5 barn och kanin och hund!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards