Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 12 mars 2012

Av Theres - 12 mars 2012 16:56

På väg hem från skolan kom vi till första kurvan, jag hde sååå ont så jag behövde sitta ner en stund så då passade vi på att fika och killarna lekte lite under tiden =))

             


. . .och så här ser alltid vagnen ut när man hämtar i skolan haha =))    


Har även fixat paket till dagens kalas som Pär, Zakarias och Wilmer ska på =)) Jag och Gabriel stannar hemma, jag har sååå ont så jag e helt matt nu och Gabriel fixar inte kalas nu när han redan har det kämpigt. . .


Så här snygga blev dom 2 små killarna nu när dom klätt upp sig =))      


Nu ska jag och Gabriel kika på LasseMajas detektivbyrå som jag köpte på GeKås =)) ÅH jösses vad han ticsar!!!


Kramen   

Av Theres - 12 mars 2012 08:02

Igår vart det en rörig och underbar och trött dag =)) Allt på en gång näää. ..


Vi började dagen med att lämna iväg De stora gossarna till farmor och farfar och sen kom morfar/pappa/bestefar och hämtade mig, Pär och Wilmer för att åka på lilla Toves dop.

Det var ett jättefint dop om än lite drygt i kyrkan om du frågar Wilmer ;)) men jösses vad alla barn var duktiga i kyrkan!!!


Så här såg det ut i baksätet på vägen hem ;)

   


Zakarias hade varit på kalas medans vi var iväg och han var superöjd!!! Så det vart bara att laga kvällsmat när Pär kom hem med dom. . .under tiden vi lagade mat så vart det nervarning på hög nivå för Gabriel som har börjat ticsa igen något galet mycket. . .

Sen vart det bums i säng för dom stora och mini fick vara uppe en stund till eftersom han sov hela vägen hem från dopet ;)


Då tog jag och Pär varsin pensel och började måla spjälsängen. . .mysigt men ojoj vad trött jag blev. . .

Så gissa känslan när det ringer på dörren 00.00 och Svante drar igång att skälla och morra!!! Det tog ca 30 min bara att bli av med hjärtklappningen och sen vet jag inte när jag till slut somnade om. . . J__la snorungar!!!!!!


Nu iaf ska jag klä på mig andra kläder för att åka till Bmm och träffa Bm och Dr. . .få en tid till igångsättning idag me NERVÖST!!!! Ska hinna lämna WIlmer hos bästa farmor och farfar innan också. . .


Så Kramen!!   



Presentation


Theres heter jag. Jag bor i ett lagomt stort samhälle med min man, våra 5 barn och kanin och hund!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards