Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 5 november 2010

Av Theres - 5 november 2010 22:37



vi åt, Pär hämtade hem Gabriel, Zakarias somnade, vi kikade färdigt på farsen, Gabriel la sig, Pär nattade Wilmer medans jag diskade upp, jag gjorde kaffe och te, jag tände ljus för att vi skulle mysa framför tvn lite å inte behöva känna att det fanns en massa som väntade när vi vaknar imon, då lägger sig karln i sof-fan och somnar!!!!!!!!!!!!!


jag ska kika färdigt på Tony Hill sen ska jag släcka alla ljus igen och sen gå och lägga mig :)


nattisen!!

Av Theres - 5 november 2010 19:59



inspirationen kom när jag och Anna var i affen, Crispies, pommes och kall sås. . . det var så rackarns göttit!!!


nu är Pär och hämtar hem Gabriel som har varit på maskerad, Zakarias städar sitt rum för han har valt att han ska sova istället för att mysa med oss. . . Wilmer sitter på studsmattan och tittar på Solsting & snedsprång, sötnöten!!



Av Theres - 5 november 2010 17:31



fullständigt kaos vart det innan vi mellisdags när jag inser att Gabriel ska på maskerad ikväll :S


present e fixad och kort likaså, han är klädd för en maskerad, då flippar han ur och får världens utbrott. . .så här en 30 min innan kalaset. . . häftigt!!! NOT!!!


men nu ska vi se om vi kan få honom redo för kalas. . .


efter det ska vi se vad vi kan hitta på för kvällsmat :S ingen inspiration alls just ikväll. . .

Av Theres - 5 november 2010 14:35



vad ska man göra med en 7-åring som är jättehungrig hela tiden och tjatar om att han vill äta hela tiden men så fort han får mat framför sig så blir han mätt bara av att titta på den. . .

vi ökade han dos (dubblade) av Strattera i lördags och nu har aptiten minskat avsevärt. . . när han började med den så vart han så slö/trött att han sov 3 ggr/ dag å sen mådde han illa i minst lika många dagar men nu. . .


får la ta och ringa till Bup och kolla läget. . .


nån dag når jag kommer ihåg det, har tid och det inte är nån som stör i närheten hahaha eller väntar man tills antingen dom ringer upp eller när man är där nästa gång :)

Av Theres - 5 november 2010 14:30

Skulle mest testa hur det funkar att blogga via sms :)

 
Av Theres - 5 november 2010 13:48



sitter och lipar till Supernanny. . .

usch,tänk att bli själv med barn och hem. . .


tankeställare. . .men tänk vad skönt att ha normal-störda barn, bara ibland iaf så man kan pausa lite. . .



Av Theres - 5 november 2010 12:55



nu har vi precis ätit lite lunch, stuvade makaroner med cillisås och köttbullar. . .


det var sååå skönt när Kitina (Kristina) var här så jag kude ventilera lite, alltid bra att ha henne som inte heller förskönar vardagens all skit som man känner. . . finns allt för många som ska vara så jävla präktiga hela tiden. . .allt ser så bra ut på utsidan. . .


jaja, nu blir det lite slappetid till innan mini vaknar. . .sen blir det till att fundera ut en maskeradkostym till Gabriel som ska på kalas ikväll. . .


Av Theres - 5 november 2010 10:00



ibland blir jag såååå ARG på mina barn, tänk vilka känslor dom kan ta fram ur en


orkar snart inte längre. . .hoppas på ett jobb som ligger lite smidigare till så det funkar bättre med kidsen. . .


fortsätter detta idag så får Pär komma hem. . .jobbigt för han ska vara borta från jobbet halvdag på måndag igen. . .jaja vad e pengar mot ens egna barn. . .


dom skriker, gråter, slåss, lipar, bits, tjabbar, käftar emot, skrattar, hoppar, kryper, krälar, klättrar, kråmar sig, skriker, rivs. . . .om och om och om igen å igen å igen. . . . . . det tar aldrig slut!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards