Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 12 november 2010

Av Theres - 12 november 2010 14:42



Wilmer somnade snabbt och då passade jag på att diska upp så vi slipper det när vi kommer hem på söndag. . .när han vaknade så käkade vi lite lunch och då kom pappsen (morfen) så vi packade in oss och hämtade Gabriel innan vi fortsatte turen ut till Jät där vi befinner oss nu!!!

så jäkla skönt att inga ord kan beskriva det!!!


pappsen körde ner till slaktebon för att slakta en älgkalv och vi har precis käkat lite mellis fr ikväll blir det kött,potatis och sås mmmm. . .balsam för själen!!

Av Theres - 12 november 2010 08:54



bion var sådär . . .märks när inte barnen e me på notorna. . .


vi kom hem och la kidsen direkt och dom somnade :) så nice!!!

efter det så åt vi lite och drack lite vin. . .


sen kommer bomben: att vi har fastnat i ett fjortisträsk. . .så tragiskt. . .

men det e inte vårt val så vi kan inte göra mer än vi gjort och gå vidare men det är så tråkigt. . .vi som inte alls uppfattade kvällen sån. . .


nu på morgonen har jag packat allt som ska med till morfen i helgen och gått med Gabriel till skolan och nu har jag precis tagit sista klunken på min morrondrink :) nu blir det lite slappe och sen ska jag diska upp och slänga alla sopor, inte skoj att komma hem till. . .


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards