Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 8 november 2010

Av Theres - 8 november 2010 21:02



lälle inhandlat och när vi kom hem hade Pär bakat frallor, så det blev det till kvällsmat här ikväll, Wilmer sover och Zakarias likaså, den som ligger å mummlar och ticsar e Gabriel. . .stackarn. . .


Pär vart på Bup på kursen idag själv, det verkar som om han har fått lite att tänka på, mycket lugnare ikväll!!!


lite tv till och sen får det bli sängen, för shit vad trött jag var i morse. . .steg inte upp förräns 7.30 å Gabriel börjar 8.10 . .ajaj bättring imorgon!!!

Av Theres - 8 november 2010 16:11



hämtade hem GurraG, käkade mellis å sen blev vi ovänner så då kröp han upp i sin säng och somnade. . .får la se hur länge han är uppe ikväll, var just inne och han ville inte alls vakna än. . . hoppas han inte blir sjuk nu bara. . .


Wilmer har vaknat efter nästan 3 h i sin säng :) sötnöten!!


Zakarias har suttit stilla framför en film nu, JIPPI!!! så jag har haft det väldig lugnt och skönt i em :)


snart kommer Nanna och så ska vi en runda te affen, lällen (vällingen) e det en strykande åtgång på!!!



Av Theres - 8 november 2010 12:32

  


vaknade idag jättetrött. . .


Pär är hemma idag för ryggen så han fick åka på kursen på Bup eftersom vi kom fram till att det nog är bättre för ryggen än att vara hemma me 3 barn :)


jag och Wilmer passade på att gå på Små & stora själva dag :) :) galet skönt att bara ha honom att passa:)


snart ska jag traska och hämta Gabriel fast först nu ska jag ta en powernap!!


Kramen <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards