Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 18 november 2010

Av Theres - 18 november 2010 11:31



i tisdagskväll så trillade Wilmer mellan 2 stolar och fick ett rätt streck i bakhuvudet. . .Gabriel sov hos farmor och farfar en natt till trots att han bröt ihop fullständigt när jag hämtade honom på skolan. . .


så igår när jag vaknade så kom Zakarias och sa att han hade pinkat ner hela sängen, bara att pallra sig ner till tvättstugan och se om det var ledigt och när jag såg att det var ledigt hela dagen så satte jag upp en lapp och bad mina grannar om att få tvätta hela dagen och det gjorde jag. . .endast saftsilen och ett par badbyxor kvar efter att jag var färdig :) JAG ÄR BÄST!!!


Anna och jag hämtade ihop, vi e bra på d :) då ville Gabriel leka med Alicia så det fick han. . .


jag fick gå till Vc med Wilmer som visade sig ha en lätt hjärnskakning efter fallet och blev ordinerad vila. . .hmm. . .hur får man en 18-månaders att vila???


på kvällen var jag på en jättemysig prommis med Anna och Bajs-Bosse och efter duschen somnade jag riktigt gott. . .


idag var det till at stiga upp vid 7.15 med Gabriel och lämna honom i skolan, Zakarias e fortfarande febrig och hostig som bara den så idag satte jag in molli på honom och Wilmer som oxå börjat snora och hosta. . .


nu ska jag in i duschen efter morgonpasset och sen lite vila innan jag hämtar Gabriel på Minimalerna vid 15. . . .



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards