Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 6 november 2010

Av Theres - 6 november 2010 14:43

jag gick och la mig ochkikade på film medans det badades och städades, nice att komma upp då till lunchen som vart: blodpudding, potatisbullar och falukorv med lingonsylt!!! så jäkla gott!!!


nu sover Wilmer och vi slappar framför SnowBuddies, vilket betyder att Pär och jag snart sover on de stora killarna tittar på hela filmen, vi vaknar mot slutet och undrar vart tiden tog vägen ;)


sen kommer Jonathan, Lisa och zaga för att pass kids och dr. dog när vi ska på middag. . .vet inte när vi var det sist. . .det ska bli riktigt nice!



Av Theres - 6 november 2010 10:20



så sent det blev i natt. . .kikade på en film slutade 2.20 å då hittade jag min inhalator så då drog jag 3 snabba å shit vilken hjärtklappning och så skakig jag blev. . .somnade inte förräns närmare 3.30 . .jaja Pärsing gjorde frallor nu på morronen efter att han skrikit, skällt och domderat med de store. . .


vad e de med en vuxen karl om han efter 7 år med barn, föräldrakurs mm ändå inte fattar vad och hur man ska göra med barnoch vad det får för konsekvenser, så ber han mig att säga hur han ska göra men det blir ju tjatigt son bara den. . .jag vill inte ha 4 barn varav den största e 31. . .jag pallar inte att ha 3 skrikande barn hemma hela dagarna å så kommer han hem och beter sig likadant. . .


jaja, vi får se vad dagen har i sitt sköte för familjen Grammelstorff??

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards