Theres A Grammelstorff

Alla inlägg under maj 2011

Av Theres - 22 maj 2011 22:16

Håret är utdraget :)

 
Av Theres - 22 maj 2011 07:24

Saknar!! Puss Puss Puss mina hjärtan :)

 
Av Theres - 20 maj 2011 11:20

Dagen:

*lämna i skolan

*affen med de andra 2 =)

*kompis till Zakarias kommer

*utelek+fika <3

*in och laga lunch

*söva Wilmer

*hämta i skolan

*skicka hem Lisa

*upp till farmor och farfar

*äta mellis

*utelek =))

*grilla hos farmor och farfar

*hem och SOVA!! =))


 

 

 

 

 

Fm var det =)) Nu är resten av dagen kvar <3


Puss på er!!

Av Theres - 20 maj 2011 07:08

Puss vem som nu tog detta kortet på mig :) jag får la bjuda på den Hehe Nu blir det till att dra igång morgonen här, en kompis till Zakarias kommer sen och ska leka :) Gabriel ska till skolan och jag och Wilmer ska till affen innan kompisen kommer :) stuvade makaroner och köttbullar blir det till lunch idag :) Puss Puss Puss

 
Av Theres - 19 maj 2011 11:04

Sitter i soffan och slötittar lite på tv medans jag funderar på vad vi ska äta för kvällsmat??? Hmm. . .jobbigt beslut. . . Fisk i någon form blir det iaf =)) Alla älskar fick i vår familj =))


Gabriel är i skolan och Zakarias på dagis och Wilmer sover son en liten gris =))

Han vaknade vid 6.30 idag och var hungrig så nu vart han trött tidigt. . .


Farmor ville komma ner och hälsa på pojkarna efter att Gabriel kommit hem från Minimalerna, så hoppas att det e uppehåll då så vi kan vara ute =) Tänkte sticka bort till affen me och shoppa inför helgen, e så drygt å göra det på fredagen. . .


Jag har hade en supertrevlig powerwalk igår kväll med en mycket trevlig mamma från Små & stora, idag gick jag morgonprommisen på 3,2 km och ikväll blir det träning med Nina =)) Life is good!!!


Love!!

Av Theres - 18 maj 2011 12:41

Ganska rörig morgon, långprommis efter lämning, hem käka, duscha och sen iväg och lämna riskakorna till Gabriel och Små & stora =))


Söva Wilmer i vagnen, mötte kära grannen på väg hem och fick med mig en lite voffe hem och nu ska jag, Wilmer, Svante och Razzla hämta hem Zakarias och Gabriel =))


Puss!!!

Av Theres - 17 maj 2011 12:19

Dom älskade rutinerna är tillbaka!!!


Gabriel var sjuk en gång och vips så märks det hur dåligt våra barn tar det om det försvinner rutiner om så bara för en dag. . .KAOS kan man beskriva dagen med!!


Idag var det samma fajter som varje morgon men dom kan jag ju ;)


Nu ska Wilmer och jag strax hämta hem killarna och se vad em ha att föra med sig, jag tippar på att det blir vila hela em då jag fick väcka dom imorse. . .

Bullar, mjölk och en film får det nog bli här i em =))


Puss på er!!


Av Theres - 17 maj 2011 12:11

Träningen har smittat av sig :) :) Fick dock göra om hanteln lite så han inte skulle skada sig. Nu ska vi snart iväg och hämta hem de stora killarna. Puss

Ovido - Quiz & Flashcards