Theres A Grammelstorff

Alla inlägg under maj 2011

Av Theres - 10 maj 2011 12:31

Att dyrka solen :)

Av Theres - 9 maj 2011 17:20

Har nu bestämt mig att byta adress på bloggen =))


Idag har det varit hektiskt som vanligt!!


*vaknade vid 6.40 av Wilmer

*6.50 gjorde jag välling

*7.00 väckte jag Gabriel

*7.10 kom Zakarias 

*7.15 severar alla gossarna frukost

*7.55 jag och Wilmer tar oss mot skolan

*8.00 lämnar Gabriel i skolan

*går en power med Wilmer i vagnen

*hemma igen åker tränings-dvd på

*duschar med Wilmer

*10.00 börjar Små & stora

*11.30 tar oss hemmåt och Wilmer somnar i vagnen efter 1 min =))

*slänger in lasagne i micron till mig och Zakarias

*12.55 jag tar Wilmer sovandes i vagen och Zakarias på cykel och hämta hem Gabriel

*14.30 mellis=rabarberkräm med mjölk och knäcke

*de stora barnen leker ute själva medans jag och Wilmer myser på balkongen =)

*jag vart dålig i magen (undrar och lasagnen var laktosfri??)

*kidsen hjälper mig med Wilmer

*16.55 Pär kommer hem och vi bestämmer oss för att baka scones ikväll

*Gabriel får världens utbrott för att han inte får följa med till affen

*nu får vi se vad kvällen har att ge =))


Kramisar <3 


Av Theres - 9 maj 2011 07:32

Det har hänt en hel del de sista veckorna =))


Vi har varit hos far min i Jät och jobbat i helgerna, HELT UNDERBART!!!

Jobba och få massa frisk luft medans barnen leker, finns verkligen inget som kan slå det. . .


Denna helgen vart det att dra ris och elda högar med ris, sammanlagt så har vi eldat ca 20 högar (majbålsliknande). Så vi är supernöjda!!! Det bli jättefint!!

Mest arbete har min bror och far gjort!! All kred till dom!! Galet mycket arbete har dom lagt därnere. . .massa ved bhar det blivit också!!


Igår var vi och firade syrran som vart 41 och min första pojk (hennes son) som blev 18!!!! GALET!!! Detta firades med massa god mat och VÄLDIGT god tårta!!! Så idag får det minsann bli både powerwalk och en tur på cyklen =))


Men nu allra först ska jag och Wilmer lämna Gabriel i skolan, powerwalk, frukost, Små & stora med Wilemr och Zakarias, snabblunch, hämta Gabriel sen ska jag sitta i solen!!! (håller tummarna för att den stannar hela dagen)


PUSS!!!


Bilder från helgen kommer sen =))

Av Theres - 3 maj 2011 20:14

Bokat!!


Av Theres - 3 maj 2011 10:36

Tankarna går fram och tillbaka hela tiden på vad man ska göra, vad är rätt och vad är bäst för vår familj???

Skitsvårt att veta. . .


Gabriel har 1 bästa kompis=väldigt sårbart!! Men man kan ju inte tvinga honom att vara med andra heller. . .Shit vilken ångest man kan få är ens barn, ens allt inte mår bra. . .


Ska snacka lite med Kf sen och sen om hon märkt något i skolan men dom e ju inte med på rasterna så hon vet väl inget. . .och före och efter skolan så e hon inte heller med. . .hmm. . .


Fortsätta grunna medans jag tar mig ett styrkepass ;))


Kram alla!!

Av Theres - 1 maj 2011 08:05

Vaknar till solens strålar och fågelkvitter! Underbart!! Och en arg familj! Underbart! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards