Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Theres - 8 mars 2011 21:40

  


Dagens lunch består av rester från gårdagen men visst ser det smaskigt ut??

Panerad fisk, potatismos med hollandesesås och en massa goood sallad mmm. . .


Efter lunchen bar det av att hämta hem killarna och vidare hem till farmor och farfar för att äta mellis, då hade minsann bestefar gjort en liten lista av saker som han ville ha hjälp med i sina datorer =)) haha så det vart bara att sätta igång. . .


Pär och han tog sig en tur till tippen medans jag fixade Gabriels fisksoppa som blev himelskt god, Zakarias åt 3 portioner sen sa vi stopp hihi vill inte överbelasta hans lilla mage än ;))

  

Wilmer softar lite framför Pippi :)) innan läggdags. . .


Nu sitter jag och maken min och kikar på House och har minsann ätit varsin semla men efter detta blir det sängen för imon ska jag in till stan och shoppa lite, har slängt 2 par stövlar på 2 dagar. . .lite drygt ibland med överaktiva barn :))


Nattisen Puss   


Av Theres - 8 mars 2011 11:15

Vaknade något senare än vad som hade varit bra. . . Så det fick bli ett äpple efter jag slängt in Zakarias på dagis efter 2 v uppehåll, det första han fick se var en ny kille som skulle ha praktik och det vart väl så där bra kanske. . .jaja efter att ha pussat nästa kille hejdå så gick jag och Wilmer hem till en mamma och gosse från Små & stora och fyndade kläder te mina prinsar och mattjofs till minihopp =) Nu har Wilmer sovit drygt 1h så det är dags att väcka honom nu och sen blir det lunch innan vi ska ut igen för att hämta hem killarna och gå hem till farmor & farfar och äta mellis. . . Puss

 
Ovido - Quiz & Flashcards