Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 27 mars 2011

Av Theres - 27 mars 2011 17:48

 


Lik kusinen mer än man kan tro. . .

    


Diskar med morfen faktiskt!!

  


Hjälper våren lite på traven   

    


Zakarias och morfen.

   


MIN make   

  


Grabbarna Grus ;))

   


Isch!!!

   


Tröttisen, febern börjar komma. . . .sov ute i över 3h. . .

 


Ett vårtecken som Gabriel har tagit kort på =))


Av Theres - 27 mars 2011 17:40

Dubbelsidig öroninflammation! Kall hemmagjord drickyoggi är inte fel då =) Puss

Av Theres - 27 mars 2011 13:29

Här sitter vi och myser på jouren, jag och minihopp =) det vill inte sluta rinna ur örat och jag vägrar en sån natt till. . . Puss mitt minsta hjärta!

Av Theres - 27 mars 2011 03:31

Ligger bredvid en liten kille som absolut varit piggare, man kan ju tro han har börjat på dagis. Runt 40 tippar jag på. Tack snälla Kitina för att du kom med Ipren och broder för alvedonen även om vi inte kan använda den ;) nu ska vi försöka sova lite, kramen!

Ovido - Quiz & Flashcards