Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 18 mars 2011

Av Theres - 18 mars 2011 23:34

"Nu ska jag göra mig vacker" som hon säger trollemor ;) Puss!

Av Theres - 18 mars 2011 21:57

Mammas hjärta har idag fyllt 6 år!!

Jösses vad tiden går, i höst har 2 skolkillar :S lite scary faktiskt. . .


Dagen började med att Gabriel gick till skolan och jag och de andra killarna åkte till stan med farmor och farfar. . .Vi shoppade mat på Maxi först och efter det en good fika :) Sen vart det en kille inne på Stadium som hjälpte oss att shoppa skor till alla killarna (Gabriels fot ritade jag upp och mätte hemma) och i farten så knep jag ett par supersnygga pjuks också, en glad mamma=glada barn ;)      

Mina Pumor =)               Gabriels Adidas=)              Zakarias Marine =)


  

Wilmers Warps =)


Efter skoshoppingen så bar det av till Jysk där det blev en ny bäddmadrass och lakan till Pär och mig =)) och ett par fina plädar minsann =))


När Pär kom hem så började Zakarias firande på riktigt (trots att han fått ett Ds-spel av Pär vid 5.30 och ett spel av Gabriel under dagen) med en massa paket från familjen, sen vart jag ut en runda och hämtade hem en vagn ;)) (bild kommer imorgon) hem, tvättade vagnen medans vi åt en kalasmiddag som Zakarias valt =)) och sen somnade Wilmer o soffan och killarna vart övertrötta, så det får bli lite firande imogon innan vi ska gå och fira gamlamormor som fyllt 85 år =))


Nattisen!!


Puss     

Ovido - Quiz & Flashcards