Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 23 januari 2012

Av Theres - 23 januari 2012 09:53


Tröttare än någonsin så är jag tillbaka men snart blir jag förhoppningsvis piggare när 4an kommit =)


En lite update på detta får vi la ha =))


Gabriel har haft en helvetesperiod sen mellandagarna då han insåg att skolan snart skulle börja :S så han har sovit i vår säng ett tag och man hoppas varje gång han sover i sin säng att nu mår han bättre men att man aldrig lär sig att inte tänka så. . .för då kommer det ett nytt utbrott. . .

Han har nog även blivit allergisk mot katter så nu ska vi testa antihistamin nästa gång han ska hem till sin bästa kompis =)


 


Zakarias har börjat medicinera Strattera, han började för ca 1,5 v sen och det verkar funka bra, han har dämpat sig något men inga stora biverkningar än iaf, får la se om det kommer snart. . .efter redan en vecka så fick han dubbla dosen och det gav resultat.

Just idag är han hemma för att han är kanonförkyld, grötig i halsen och har hostat hela natten. . .


 


Wilmer, ja han är inne i sin värsta trotsperiod (hoppas vi iaf), han skriker och försöker testa oss hela tide, tycker ändå att det är ganksa häftigt med trotsperioder =)) tänk att man kan testa samma sak 10 ggr med samma utgång utan att tröttna, helt fantastiskt!!


 


Nu blir det fruktstund och sen lite vila innan lunchen senslutar Gabriel vid 13.10 men dom har utedag så det blir la vid 13.30 som vanligt ;))


Puss och kram på er!!

Presentation


Theres heter jag. Jag bor i ett lagomt stort samhälle med min man, våra 5 barn och kanin och hund!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards