Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 25 januari 2012

Av Theres - 25 januari 2012 15:51


Så här såg det ut när jag åkte bussen in till stan på morgonen idag. . .07.20. . .

När jag kom in till stan så halvsprang jag till CLV och upp till Bmm för att göra en sockerbelastning BLÄÄÄÄ!!!

Men ack så bra det gick, 4.0 innan och 6.7 efter =)) 4ans hjärta pickade på som bara den och magen växer så det knakar men det kändes bra att jag bara gått upp 1 kg sen förra gången, det märks att man har kommit igång med att röra på sig igen efter julen hehehe


Efter det hann jag in en runda på Polarn & Pyret där dom hade rea ;) Sådär blev det lite te H* hihi man kan ju inte låta bli, lite eget vill H* ha jue  


   

   


och efter det så slank jag in på Bokia och hittade Familjens Stora Väggalmanacka som har varit slut i nästan alla affärer som vi har kollat. . .sen vart jag en sväng in i Tegnergallerian för en klippning (har klippt mig 2 ggr på 3 år) och så här vart det:



Dit kom Jonathan och vi  åkte te Babyproffsen och beställde detta:


 


     


Så nu kan H* komma lite när H* vill =))


Nu har vi haft mys sen jag kom hem. . .Zakarias har lipat varannan minut och skällt varannan, som biverkningar på medicinen ;) Jösses, dom trodde inte 2 syskon kunde reagera så olika på samma medicin =)) haha nämen tänk att våra barn skiljer sig från andra, har vi ju "aldrig" hört förrut. . .Gabriel är hos farmor och farfar och myser, hoppas han kommer hem snart så jag får gosa lite med honom. Han behöver komma hem så han hinner varva ner innan han kan göra läxan också. . .

Blev lite bitter dock att Pär inte kunnat gå ut med hunden nu när han är hemma och sjuk stackarn. . .lustigt som tusan när en annan aldrig har nån avlastning när man är hemma med alla kidsen och hunden när jag är sjuk men det e klart så e jag ju inte hemma från jobbet heller. . .glämde den skillnaden. . .


Nu ska jag gå te affen vilket också är en sak man inte kan göra när man är hemma och sjuk (ont i halsen). . .


Kramen      


 

Presentation


Theres heter jag. Jag bor i ett lagomt stort samhälle med min man, våra 5 barn och kanin och hund!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards