Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 28 januari 2012

Av Theres - 28 januari 2012 21:43

Så vart även Zakarias säng färdig =)


 


och visst gick det smidigt även ikväll för Zakarias att somna. . .jösses, att det kunde göra en sådan skillnade att dela rum med lillebrorsan =)) Håller alla tummar och tår för att det ska fortsätta!!!


Imorgon fortsätter OP-görafärdigtsovrummeninförbebisensankomst  


Nu blir det lite film-mys i soffan innan läggdags =))


Natti natti på er!!


Kramen   

Av Theres - 28 januari 2012 17:26

Första sängen byggd och nu håller vi tummarna för att han stannar i sin säng hela natten i natt  


   

Av Theres - 28 januari 2012 13:40

Fick mms av maken om att bilen var full nu efter en tur inne på Ikea och Willys =))


 


Så här ser det ut i bagaget =))


 


Bredvid honom =))


Det ska bli roligt att få hem allting men lite jobbigt också nu när Wilmer är sjuk och gnällig. . . Gabriel somnade visst i bilen nu med så han e la på väg att bli sjuk han också. . .


Jaja, nu ska jag söva Wilmer för andra gången idag =)


Kramen  

Av Theres - 28 januari 2012 08:34

Igår kväll flyttade vi in Zakarias till Wilmers rum och det blev sååå mys!!!

Och inte var det svårt att få dom att somna heller men jag kände på mig att det var något tokigt när han somnade mitt i boken, Wilmer. . .jodå febern kom som ett brev på posten. . .


Men lite mysigt hann vi med innan han kom ut i tv-rummet.


 


Pasta med spenat, ost och champinjoner med stekt Ålem-korv =)) och ett glas jordgubbsvin mmmm smaskens!!


Nu har vi precis dukat undan frukosten och Pär och Gabriel ska åka iväg till Ikea med farfen och mysa och köpa nya sängar till de stora gossarna =)) Sen ikväll blir det lugnt och stilla eftersom vi avstyrde att farfar och farmor skulle komma,vill inte smitta ner folk. . .


Kramen   

Presentation


Theres heter jag. Jag bor i ett lagomt stort samhälle med min man, våra 5 barn och kanin och hund!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards