Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 29 januari 2012

Av Theres - 29 januari 2012 22:08

Pär och jag skulle mysa med lite köpemat när vi hade lagt killarna, de 2 små sov som stockar när vi hörde att Gabriel bryter ihop. . .jag är SÅÅÅ trött på det att det finns nog inte. . .nu har vi haft det så här sen mellandagarna, han bryter ihop för att det är läskigt och en massa andra olika undanflykter. . .till slut blir jag bara arg och får gå ut och till slut sover han i vår säng och Pär på soffan.

Ikväll var bokhyllan och gardinerna läskiga. . .det var för tyst och det var varmt. . .jag öppnade föstret och satte på radion, Pär slet ner gardinerna och så lovade vi att köpa tyg till att göra ett draperi för bokhyllan. . .och nu sover han i sin säng men det lär han inte göra hela natten. . .


Jaja nog om detta nu har vi ätit maten och en liten efterrätt bara vi 2 men man kan inte riktigt slappna av när man aldrig vet vad som komma skall. . .


Snart ska jag lägga mig iaf då jag inte sovit en natt utan att ha varit vaken minst 2 h sen mellandagarna, så det gäller att lägga sig tidigt så man hinner sova så mycket som möjligt innan nån vaknar ;)


Kramen & nattisen   

Av Theres - 29 januari 2012 09:30

Ny dag med nya möjligheter =))

Nu ska killarna lägga sina saker i dom nya lådorna som pappsen köpte på Ikea igår sen ska dom ut en runda och leka medans vi donar färdigt det sista =))


 


Nu allra först blir det lite frukstund innan vi drar igång   


Kramen

Presentation


Theres heter jag. Jag bor i ett lagomt stort samhälle med min man, våra 5 barn och kanin och hund!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards