Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 24 januari 2012

Av Theres - 24 januari 2012 15:02

Detta damp ner i brevlådan idag till hela familljens stora förtjusning =)


  


Pär ska träna med detta så även jag =) Viken träning man får!!!

Så nu är det fullt ös i tv-rummet på killarna =)


Kramen  

Av Theres - 24 januari 2012 12:05

Skulle vilat men upp dök far min med goefika =)) och jag hade en bit tårta kvar så den tog vi slut på också =)

Jösses vilken huvudvärk jag har nu. . .ligger i soffan helt utslagen och bara väntar på att jag snart ska ut i kylan och hämta hem Grodfot ;)


 


Så nu blir det ännu en kopp te med honung i och VIL som gäller en lite stund iaf =))


Kramen  

Av Theres - 24 januari 2012 09:10

Ligger i soffan och har världens skallebank och har haft det sen igår. . .ur man har världens bästakids just nu som sköter sig själva =)


 


Gabriel cyklade själv till skolan idag men jag loade att komma och hämta honom vilket jag ångrar en del nu. . .Hoppas alvedonen hjälper snart för detta vart drygt. . .


Wilmer roar sig med att rita vilket är han absoluta favvo-syssla =)


 


Hoppla fel håll men det tar vi inget extra för idag. . .


Zakarias ligger i andra änden av soffan och spelar lite Ds och är egentligen rätt hängig men på grund av sin ADHD så känner han inte av det så mycket själv. . .


 


Nähepp, nu blir det lite mys till innan jag ska ta mig in till Wilmers säng och söva honom och då har jag lovat Zakarias och kika på en film =))


Kramen   

Ovido - Quiz & Flashcards