Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 3 december 2012

Av Theres - 3 december 2012 15:20

Har haft te-rapi med bästa Kitina!! Druckit minst 1 liter te var ;-) och pratat massa gojs. . . Även så här hon visat mig insta-världen, så roligt!!! Så här kommer ett axplock:

Av Theres - 3 december 2012 08:46

De stora gick till skolan idag fulla med bus i blicken :) Åh vad de skulle snösurfa idag!!!
Något stressigt blev det dock när vi kom på att det var gympa och simskola idag med. .
Varför blir man lika förvånad varje gång??

Nu myser jag med de två små, vi stannar hemma från små & stora idag, vågar inte riskera att Moltas blir sjuk nu när vi ska in och göra pricktest imorgon. . .
Vi tog ett fruktansvärt jobbigt beslut i helgenohelgen bad ett par vänner hysa Svante tills vi vet om det är därför Moltas aldrig blir bra, SOM JAG GRÄT!!!! Jag måste tyvärr erkänna att han har blivit mycket bättre och dom vi städat. . .
Nu håller vi tummarna för att dom hittar varför han är sjuk hela tiden :)

Nu vill Wilmer bygga lego på min mobil så det får det bli tills timstocken ringer ;)

Kram på er och hoppade på em mysig måndag!!!

Ovido - Quiz & Flashcards