Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 13 december 2012

Av Theres - 13 december 2012 23:06

Gabriel är jäkligt arg just, lite deppig och har nog mycket på gång just nu. Han drömmer hela tiden och är ledsen.
Zakarias donar med saker hela tiden. . .ikväll hade han rakat armarna och även tummen som fick några otrevliga skärsår. Får kolla det imorgon så det läker ihop fint. Blöder ju en hel del i fingrarna också. . .
Wilmer har varit trött hela dagen (tur han var hemma). Somnade för natten vid ca17.30 vaknade till vi 19-tiden men somnade om utan mat eller välling så håller nu tummarna för att han inte blir sjuk igen. . .
Moltas reagerade på något när vi var på luciafirande igår och har fortsatt hela dagen.Näsan rinner och han kliar i ögonen. Han har även blivit prickig när han käkade en ny gröt idag. Fick även provsvar idag. De visade inget men just proverna för hund är jättedåliga. Det är svårast att fånga upp. . .
Just för att han inte behövt inhalera sen vi lämnade bort Svante så tyckte hon att han skulle fortsätta vara borta. . .hon fick att låta så enkelt. . . Får se hur han mår imorgon annars får jag ringa barnmot. och se vad dom säger.
Så har jag fått backa en modell i mobil just gör den andra funkade inte som den skulle. Så nu fattar jag inte alla symboler och pip i den jag har nu. . . Ringa om drygt imorgon med. "Tur jag ändå är hemma."
Gnäll gnäll gnäll blev det nu. . .

MEN Pär jobbar sista dagen imorgon, sen har han julledigt :-)

Got natt nu ska jag väcka Pär som just nu ligger på golvet och sover och lägga mig bredvid Wilmer som ligger på tvären i bår säng just nu.

Av Theres - 13 december 2012 12:23

Nu har bästa Kristina varit på te-rapi!!!
Så gott både för kropp och själ ;-)

Nu rockas det loss i vardagsrummet till julmusik :-)

Snart kommer killarna från skolan och det blir mys hela em hoppas jag.
Utan utbrott, lip, skrik, panik och slagsmål.
Hahaha vem försöker jag lura??!!??

Kram på er!!

Av Theres - 13 december 2012 08:45

Sitter just och myser i soffan med Wilmer och Moltas. Har satt på en film och hoppas nu att Moltas tänker sova en stund så jag kan slumra lite.
Gabriel hade utbrott igår och Pär vart runt på lite olika ärenden. . .och sen en natt med Moltas ;-)

Nu mys.

Kram på er alla!!

Ovido - Quiz & Flashcards