Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 14 december 2012

Av Theres - 14 december 2012 13:48

Här kommer bilderna. Från gråt till mys, man kan tro att han var trött ;-)

Av Theres - 14 december 2012 11:40

Ibland kan det gå flera veckor utan besök och bus har farmor varit här med kringlor och nästan samtidigt kom morfar med gran och köttfärs ;-) Han stannade även på lite te.
Nu ska jag lägga mig och dra något gammalt över mig. . .
Mår tjyvens som bara den. . .ska bara ringa barnmott. först. . . Han ser tokig ut lillebror.

Kram

Av Theres - 14 december 2012 08:19

Aggro är i skolan. Han kom iväg rätt mycket senare än Tummen upp som också kom iväg. Han hade ganska ont dock så vi hoppades inte på för mycket skrivning idag.
Wilmer är fortfarande lite hängig. Trodde han skulle vakna i natt och vilja käka men icke. . .och inte jätteintresserad idag heller.
Moltas är prickig runt ögonen, näsan och munnen. . .och som han kliar den. . .
Jag mår lite kymmmigt idag men hoppas att jag inte blir sjuk nu. . . Pär är ju ledig nästa vecka!!!
Nu ska jag höra lite frukost till mig och Moltas. Är inte sugen det minsta bara. . .

Kram på er (utan smitta)!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards