Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 8 december 2012

Av Theres - 8 december 2012 21:14

. . .är tillbaka!!!!
Denna gången är det Wilmers tur :-( och det var verkligen inget han tog bra. . .
Nu ligger gossen på bäddsoffan helt utslagen och sover. . .
Tur i oturen så höll vi på att tvätta redan :-)

Innan idag så har jag röjt klädkammaren och det arbetet får fortsätta imorgon. Moltas sätt i sin stol och gav upp ;-)

Bjuder även på en bild på den enda som skulle vara ett hot mot Pär ;-) hihi!!

Nu blir det lite film med maken <3

Kram på er!!!

?

Av Theres - 8 december 2012 09:16

Av Theres - 8 december 2012 09:13

Jag har precis vaknat och Moltas är på G, låter det som på andningen :-)
Har nog varit uppe och gett Moltas nappen MINST 15 ggr i natt!!!!
Så har jag drömt massa med i natt. . .inget otäckt men heller inte okej ;-)

Nu ska jag minsann stiga upp och se vad som händer i resten av lägenheten. . .

Kram på er!!

Av Theres - 8 december 2012 09:13

Jag har precis vaknat och Moltas är på G, låter det som på andningen :-)
Har nog varit uppe och gett Moltas nappen MINST 15 ggr i natt!!!!
Så har jag drömt massa med i natt. . .inget otäckt men heller inte okej ;-)

Nu ska jag minsann stiga upp och se vad som händer i resten av lägenheten. . .

Kram på er!!

Ovido - Quiz & Flashcards