Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 12 december 2012

Av Theres - 12 december 2012 17:46

Resten av bilderna kommer senare :-)
För ska det rullas köttbullar!!!

Kram på er!!

Av Theres - 12 december 2012 12:27

Helt rena öron. . .hmmm. . .hur gick det till på 2 dagar. .

Jaja i natt ska han väl sova då. . .

Av Theres - 12 december 2012 10:48

Detta är inge skoj längre. . .jag fattar inte hur trött man kan bli!!??!!
Moltas är inte ett dugg rolig och jag är en zombie. . .han ska till Vc idag för nu orkar jag inte mer. Kan ju inte vara meningen att en bäbis på 8 mån ska vakna 10-20 ggr/natt i över en månad bara för att dom inte behandlar om inte trumhinnan spruckit. . .
Inte bara jag som är trött. . .men han kan ju sova lite på dagarna också, det kan inte jag.
Idag har jag tur, Pär är ledig och det är jäkligt skönt vill jag lova då Moltas är gnällig, jag är trött och Gabriel är hemma för hjärnskakning. .

Nu ska jag iaf vila lite för i em ska Wilmer gå sitt första luciatåg och han ska vara luciatrollkarl ;-)

Kram på er!!

Ovido - Quiz & Flashcards