Theres A Grammelstorff

Direktlänk till inlägg 24 mars 2011

piss-lärare!!!!

Av Theres - 24 mars 2011 21:14



Ikväll har Gabriel haft ett jättejobbigt utbrott. . .


En del lärare skulle man kunna skita ner i halsen på!!!

Gabriel som har sina bekymmer med sig själv och allt vad det medför har haft det kämpigt med skrivningen och eftersom det har varit så laddat har vi valt att "bara" peppa honom till det han vill göra inom detta änme. . .

Varje vecka har dom en bokstavsläxa som inne bär att dom ska ha med sig en sak som börjar på veckans bokstav och man ska skriva ledtrådar till detta. Gabriel har inte velat göra detta innan så han har kommit på dom och jag har skrivit. Förra veckan så gjorde han det av bara farten så jag berömde honom jättemycket för det!!

Men. . . .


Ikväll så ville han prompt inte skriva så efter en stunds skrikande och gråtande så kommer det fram att hon hade klagat på att han bara hade använt stora bokstäver. . .Gahhh!!!!


Hon ska nog söka sig annat jobb, känns som att hon har jobbat färdigt med detta!!


Imon ska det bli möte med rektorn för förskolorna och rektorn för skolan och den pedagog som Zakarias har haft nu. . .har lite annat att ta upp med den rektorn nu kan man säga. . .

Ska även söka reda på den andra rektorn som är chef för mattanterna och diskutera vad som händer när man inte genomför det som lovas för vår son. . .


Mycket ilska just nu. . .ska skriva en lista så jag inte glömmer något imon när jag ska prata med alla. . .


Puss & Nattisen!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Theres - 2 februari 2017 13:44

Har nu börjat på flyt. . .sjukt jobbigt, hungrig hela tiden, trött och kissar precis hela tiden. Var hos min läkare den 23e och vart fortsatt sjukskriven tom slutet av mars. Skönt att veta att jag kanske kan få vila lite nu när lugnet börjar lägga s...

Av Theres - 22 januari 2017 22:13

God aftonJag har precis satt ner rumpan i soffan men inte för länge för snart måste jag ner i källaren för att hänga dagens 5e maskin tvätt och det var bara toppen av isberget!Idag har jag vikt och sorterat 4 kassar tvätt, av den STORA sorten från Ge...

Av Theres - 16 januari 2017 13:34

Flaggan i topp för det är måndag och kidsen är i skolan och på förskola!! Pär har jobbat natt hela helgen så han sitter just nu och sover i fåtöljen. Helgen började lite tufft med magkatarr och uvi men jag dricker fortfarande tranbärsdricka och c-v...

Av Theres - 13 januari 2017 10:06

Go förmidda! Min magen har gett upp!! Sagt upp sig!! Slutat fungera!! Ett tag in i min sjukskrivning så fick jag Atarax för att få ner hjärtklappningen men ganska snart efter det så kom vi fram till att det inte räckte för att få mig att somna....

Av Theres - 11 januari 2017 18:08


God kväll Länge sen jag kikade in här. Har hänt mycket sen sist, vi har fått en liten tös. Chockartat!! Efter 4 gossar får man inte en flicka?? Eller?? Agnes blev till slut namnet iallafall och hon är så lik sina 2 äldsta bröder så en liten np-u...

Ovido - Quiz & Flashcards