Theres A Grammelstorff

Alla inlägg under mars 2011

Av Theres - 4 mars 2011 11:51

  


Behövs inga ord. . .

Av Theres - 3 mars 2011 11:33

Vilken natt. . . Jag och Gabriel har kräkte ikapp och nu spenderar vi dagen i varsin soffa. . .Puss

 
Av Theres - 2 mars 2011 14:07

Wilmer sov hela fm, hålet vad trött han var tänkte jag. . . Men klockan 23.30 kräkte han ner hela sin säng. . . Sen höll han på till 2-tiden. Stackars liten, så idag blir det mariekex och saft för honom. . .

Zakarias e hemma sin sista dag idag och Gabriel fick vara hemma iaf han också e smittad så skulle det inte kännas bra att smitta ner hans klass. . .


Nu ska vi snart mysa framför en film jag och gossarna   


Av Theres - 1 mars 2011 09:27

Efter att Zakarias kräkt ner hela sin loftsäng, golv, förnster och 2 stolar så har det lugnat sig =)) han har sovit på en madrass på golvet bredvis mig i natt. . . Men så i natt så har la hunden kräkts 2 ggr DRYGT!!!!!

Idag är en ny dag med nya möjligheter =))

  


Efter 2 mariekex mår han något bättre =))


Nu ska jag sova en runda i soffan medans Wilmer sover =)))


Kramen   

Ovido - Quiz & Flashcards