Theres A Grammelstorff

Alla inlägg under april 2011

Av Theres - 4 april 2011 11:41

Gott!

Av Theres - 4 april 2011 09:14


  

Så här fint blev det med nya ljuset =)

Nu har jag även gått morgonrundan, ätit frulle och nu blir det duschen!

Inget små & stora idag då det är Zas tur att va hängig, hostig och gnällig. . . Får bli en hemmadag med film och Ds =)

Puss!

Av Theres - 2 april 2011 20:53

  Lovers   


  Wilmer har gjort sig kalasfin =)) SÖTNÖT!!


  

Ja, man ser ju hur detta kommer bli i framtiden ;))


  Dagens födelsedagsbarn!! 7 år!! PUSS!!


 

Zakarias gick loss med kameran som låg framme på bordet =))


Nu ligger Zakarias och Gabriel i Zas säng och sover, dom ville ha lördagsmys =)


Jag ska snart läsa lite istället för att glo på filmer jag redan sett. . . Idag kom det 7 nya böcker hem =)) UNDERBART!!

Men först ska jag läsa färdigt boken från Gekås: Hur kunde hon? av Dana Fowley


Puss!!



Av Theres - 2 april 2011 10:54


Som hon har donat i natt lilla Razzla men till slut kom hon till ro i en av barnens fåtöljer med huvudet på mina fötter =)) Mysigt!!


Nu ska jag snart ut en runda med dogsen, Gabriel är på dansen med en dyngförkyld pappa. . .han ska vila hela resten av dagen. . .


Jag har en lite hemlis. . .och det går bra!!!


31/3

105.5

120


1/4

103

116


2/4

93

114


fniss fniss. . .


Puss på er!!

Av Theres - 1 april 2011 16:15

Nu blir det en tur te affen med 3 kids ch 2 dogs. . .Underbart!! Möter upp maken min på vägen som kommer från jobbet. . .


Pussen!!


Ikväll kommer det mer bilder på dogsen tesammans!!

Av Theres - 1 april 2011 15:18

Nu har jag tagit en powernap! Trött som bara den. . . Razzla är här för att mysa i helgen =) Wilmer delar gärna med sig av sina popcorn. Skatten min!

Ovido - Quiz & Flashcards